عاشقانه

عاشقانه

اگـــــه بـهش زنـــگ میزنی ُ رد میکنه

اگـــــه بهش میگی دوسـ ـت دارم و اون فقــــط میخنده

اگـــــه شـــــبآ بدون شبــخیر گفتن تــــو خـ وآبش میـ ـبره

یعنی تــــآریخ انقضـ ـآی ِ تو توی دلــــش تموم شده!این یـ ـ ه قـــــآنونه!بــــآ قـ ـآنونِ آدمــــآ نجــــنگـ!غــرورت لــــِه میشهــ

 

**

 

**

 

**
من و تو به دنیا بدهکاریم

یه عکس ِ دو نفره . یه اتفاق ِ عاشقانه . یه بوسه . یه آغوش .

یه کنار ِ هم بوودن

بدهکاریم . . .

 

**

 

**

 

**

 

نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم !

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باش

یا هیزم شکن پـیــر!

 

**

 

**

 

**

 

خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد

نخواست او به منِ خسته بی‌گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد؟

 

**

 

**

 

**

 

پــــلاک

کوچـــه ، حـــتــــی آدرس

خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده ،

یــــاد تــــــــــــــو

در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های

این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی

پـــیــــدا می کـــنـــد…

 

**

 

**

 

**

 

 مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد ...

بــه بــازی میـــــگیــــری ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..

مــــــی گویند ســــاده ام ..!

اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ...

همیـــــــــن!

و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!!   

 

**

 

**

 

**

 

آدمے غرورش را خیلے زیاد ...

شاید بیشتر از تَمـامـ ،

داشتـﮧ هایش دوستـ مےـدارد ...!

حالا ببیـטּ اگر خودش ،

غرورش را بـﮧ خـ ـاطـ ـر تـو ،

نادیده بگیرد ،

چقدر دوستتـ دارد ...!

و ایـטּ رو بِفهـمـ نفهمـ ...!

 

**

 

**

 

**

 

دوردست خیال من است
 
که کشیده‌است جاده را تا جایی که چشم کار نمی‌کند
 
گوش کار نمی‌کند
 
هوش کار نمی‌کند
 
شت این شعرها، لبخندها، بغضی ست؛
 
ورق بزن.
 
باران بگیرد.
 
امید مثل نمک است.
 
شاید غذای اصلی نباشد اما طعم آن را بهتر میکند.

 

**

 

**

 

**

 

می‌خواستم بمانم، رفتم. می‌خواستم بروم، ماندم.
 
نه رفتن مهم بود و نه ماندن

مهم من بودم که نبودم.

 

**

 

**

 

**

 

من و قدم قدم چراغ تو و واژه واژه سکوت
 
چه کنتراست غمگینیست
 
تابیدن عشق من و چشم های بسته ی تو...
 
ای تو عزيز عجيب من از خواب خاص من
 
از تمام تو می‌روم به ناتمامِ بيا

 

**

 

**

 

**

 

من، نه زبان فارسی‌ام که از راست به چپ بخوانی و نه فرانسه که از چپ به راست

 

و نه ژاپنی که از بالا به پایین. من، زبان عشقم ازهمه طرف خوانده می‌شوم! 

 

**

 

**

 

**

 

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشـتن، آسان‌تر است.

 

سهل است که انسان بمیرد، تا آنکه بخواهد به تکدی حیات، برخیزد…!

 

**

 

**

 

**

 

من درگیر توام درگیر یک هم آغوشی وهم انگیز میان ظهر داغ تابستان شبیه عشق بازی

شالیزار و باد شبیه عطر نمناک گیسوان بافته من درگیر یک خمیازه عاشقانه ام…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:27 ] [ amin ] [ ]